Kesayangan

Monday 17 October 2011

(✿◠‿◠) Bonux (◡‿◡✿)


        
      Bertuah badan sebab sebab dapat suami yang sangat rajin sampaikan semua baju nak dibasuhkan. Suami jugak lah yang memperkenalkan produk sabun yang bagus pada saya iaitu Bonux! " Hehehe=) 

      Hari nie, shooting kali kedua untuk iklan sabun Bonux. Tapi kali ini, banyak perbezaan di mana iklan ini dilakukan di kawasan perkampungan Kuang, Rawang & ini merupakan sambungan kepada iklan sebelum ni. Ada sambung2 plak kan? Yelah, nak perkenalkan sabun ni kepada orang ramai sebab ianya merupakan keluaran produk terbaru.

           Pengalaman jadi ''isteri'' Abg. Salleh ni memang kelakar, sebab abg Salleh ni memang suka buat lawak. Jadi, waktu shooting  ni tak la layan bosan & memang tak kering gusi bila tengok telatah dia. Walaubagaimanapun, dia seorang yang tegas & dalam masa yang sama tak lokek nak berkongsi ilmu  terutama dalam bidang seni.
     


 First sequence bonux ad shoot;)



 Second sequence bonux ad shoot;)


      
      Ok! meh saya cerita sikit tentang kelebihan yang ada pada sabun Bonux ni.
Untuk pengetahuan semua, sabun ini mempunyai 3 kelebihan yang memang kita sebagai pengguna amat perlukan! Kalau nak cari sabun yang terbaik, pakai la sabun ni sebab ianya mempunyai 3 kelebihan.
Antaranya:


                                                 
                               1) Mencuci dengan mudah!

                               2) Haruman tahan lebih lama!

                               3) Menjimatkan wang!



  So, apa tunggu lagi?  Dapatkanlah di pasaran sekarang!
    










1 comment:

Komen letak kat sini: