Kesayangan

Wednesday 2 November 2011

Auni Nur Islam



Layankan gembira sambil menari,
Menari-nari  senanglah hati;
Auni Nur Islam Mohd Hafiz nama diberi,
Cahaya mata pasangan dua sejoli,

Wah! berpantun gituwwww! layan je la pantun ciptaan saya  ni  =,= 

Oh ye! Comel kan si kecik ni? baru berusia 2 bulan... Hasil kebahagiaan rumahtangga kawan baik saya sejak kecik lagi, Ayun bersama teman sehidup sematinya Hafiz;) Apa yang saya nak kongsikan disini, saya tak sangka perhubungan yang dibina selama 7 tahun akhirnya disimpulkan dengan perkahwinan. Romantik kan ~,~ 
 Untuk ayun, moga kebahagiaan akan sentiasa mengiringi kehidupan yang dilalui;)
Inilah jodoh namanya, walau sekejap @ selama mana perhubungan tu jika dah ditetapkan dialah jodoh kita, insyaAllah takkan kemana. Sesungguhnya jodoh itu kan rahsia 
Allah S.W.T  
Jadi, kita hanya mampu berdoa agar dikurniakan jodoh yang terbaik dari yang terbaik. Amin.
Dan saya percaya cinta takkan selalu bersama jodoh, tetapi jodoh akan selalu bersama cinta '__'


2 comments:

Komen letak kat sini: